Strona 7 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 115

Temat: Montaż uniwersalnego sterownika centralnego zamka

  1. #61
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Nie wiem już sam co z tym wymyślić
    147 powodów do zadowolenia

  2. #62
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Sebek2442
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Mistrzewice
    Auto
    147 1.9 JTD
    Postów
    807

    Domyślnie

    Postaram sie jutro znaleźć miejsce łączenia przewodów u mnie i zrobię Wam zdjęcia jak to wygląda

  3. #63
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2008
    Auto
    146 Boxer 1.6 95 r.
    Postów
    285

    Domyślnie

    Ja wczoraj właśnie montowałem taki sterownik tylko że do 146. Proponuje na razie podłączyć sam centralny (4 przewody) żeby otwierał i zamykał z pilota i ominąć na razie miganie kierunków. Na początek podłącz masę , później plusa , i trzeba znaleźć dwa kable sterujące centralnym należy skorzystać z kontrolki podłączonej do masy z taką żaróweczką i stykać do przewodów:
    -kolor błękitno niebieski-otwieranie
    -kolor biało niebieski lub biało czerwony – zamykanie
    Umiejscowienie: 40 przewodowe złącze zlokalizowane poniżej skrzynki z
    bezpiecznikami. O ile ten schemat jest prawidłowy.
    Jeżeli w którymś momencie zamknie się auto lub otworzy to są te przewody. Tylko Pamiętaj że trzeba wcisnąć zamek w drzwiach kierowcy śrubokrętem bo jak będą otwarte drzwi kierowcy to odbije zaraz zamek takie zabezpieczenie jest.
    A podłączenie czujników omijasz bo tego nie ma w ogóle w sterowniku.
    A odnośnie kierunkowskazów to z tego co widać to każda żarówka ma swój kabel (6 kabli) i trzeba mieć 6 diod separujących i rozdzielić na dwa kable (brązowe) wychodzące ze sterownika po 3 kable. czyli np lewa strona auta pod jeden przewód i prawa pod drugi.
    Tylko zaznaczam że nie jestem elektrykiem i Robisz wszystko na własne ryzyko.

  4. #64
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Smith
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    chwilowo brak
    Postów
    145

    Domyślnie

    Tak analizuję sprawę... diody separacyjne w sumie mają sens, nic nie szkodzi zamontowanie na każdym kablu. Instrukcja jest totalnie do de - o ile podłączenie kierunkowskazów jest wytłumaczone dobrze to już czujników otwarcia nie. Według niej czujnik drzwi kierowcy jest wpinany w ten sam kabel co klapa bagażnika ale czy czujniki nie są tylko od alarmu ? no chyba, że ta centralka ma taką opcję jak fabryczny centralny - jeśli nie otworzy się w ciągu jakiegoś czasu drzwi to się samo rygluje, ale wątpię. Co do sterowania + lub - , w opisie aukcji jest :

    "sterowanie masą, plusem lub pneumatyką z możliwością podłączenia bezpośrednio siłowników"

    jak to się w tej centralce wybiera ? jakieś pokrętło czy jak ?

  5. #65
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2008
    Auto
    146 Boxer 1.6 95 r.
    Postów
    285

    Domyślnie

    W sterowniku nie ma podłączenia czujników drzwi to dotyczy alarmu więc omijamy to. A sterowanie masą lub + konfigurujesz w ten sposób że np jak chcesz sterowanie minusem to żółty i żółto czarny podłączasz na stałe do masy. i na białym i biało czarnym Masz wtedy sygnał minusa. A pomarańczowe kable całkiem usuwa się.

  6. #66
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Smith
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    chwilowo brak
    Postów
    145

    Domyślnie

    czupi - z tą żaróweczką to spoko pomysł, to rozwieje wątpliwości z tym który to kabel. Pozostaje temat sterowanie (czy + czy -) i który kabel jest odpowiedzialny za bagażnik

  7. #67
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2008
    Auto
    146 Boxer 1.6 95 r.
    Postów
    285

    Domyślnie

    Prawdopodobnie sterowanie masą jest ale jak sprawdzi się kontrolką to nic się nie stanie bo jak trafisz na plusa to zaświeci się żaróweczka a jak na masę to też nic. Tutaj jest jakiś temat z alarmem
    http://www.forum.alfaholicy.org/147/...tml#post905852
    I tam Ktoś pisze że: "za otwieranie centralnego to wychodzi mi według schematów pin 34 w złączu B a zamykanie pin 24 też złącze B według rysunku w poście powyżej". Czyli ja bym tam spróbował podpiąć kontrolkę prądową.

  8. #68
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Smith
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    chwilowo brak
    Postów
    145

    Domyślnie

    no trzyma się to kupy, dwa piny obok siebie co do sterowania plusem czy minusem... czytam tak sobie na necie i to będzie minus, plus zdarza się baaaardzo rzadko i jest wręcz ciekawostka przyrodnicza. Alfa 156 ma minus, więc pewnie i 147 go ma

    BTW - skoro już wiemy gdzie mniej więcej znajdują się kable od drzwi, wiemy jak podłączyć kierunki (w sumie nie wiem czy się na to zdecyduję), wiemy też że RACZEJ to masa steruje siłownikami... pozostaje kabel klapy bagażnika.

  9. #69
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    u mnie jest to kwestia czasu, po prostu dopiero za tydzien bede miał czas zeby to ruszyć
    147 powodów do zadowolenia

  10. #70
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Smith
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    chwilowo brak
    Postów
    145

    Domyślnie

    tylko czekaj Czupi, bo tak się teraz zaczynam zastanawiać - przecież z tą próbówką-żarówką to nie może wypalić z jednej strony podłączamy ją do minusa a z drugiej do... minusa ? po prostu trzeba spróbować wpiąć się kablem od nowej centralki najpierw do jednego, później do drugiego kabla (skoro mamy dwa do wyboru) a najlepiej od razu do pinów 24 i 34 wtyczki B (bo pewnie to one są odpowiedzialne) i wsio

    Mattom - działaj i pochwal się wynikami
    Sebek - jak powiesz który kabel jest odpowiedzialny za otwieranie klapy bagażnika to pokłony dla Ciebie
    Ostatnio edytowane przez Smith ; 08-02-2014 o 16:11

Podobne wątki

  1. Montaż uniwersalnego sterownika zamka centralnego
    Utworzone przez trojan6 w dziale GT
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 18-03-2015, 12:42
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-03-2013, 12:41
  3. Montaż sterownika zamka centralnego
    Utworzone przez LUKI83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-06-2010, 10:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory