Założyć możesz puszkę zamiast kata lub strumiennice łuskową. Plus strumiennicy to lepsze wypróznienie (auta nie Twojei zwiększenie prędkości gazów w dalszej częsci wydechu.
ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam
http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html
Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv
Odgrzebię trochę temat. Oba końcowe tłumiki wołają o pomstę do nieba, także nie widzę sensu łatania spawania, czy innych magicznych wyczynów. Problem tkwi natomiast w znalezieniu wydechu dedykowanego do 2.0... od 1.8 będzie ten sam? Czy może któryś z tych będzie pasował:
http://allegro.pl/tlumik-koncowy-alf...455791933.html
http://allegro.pl/nowy-tlumik-koncow...446235255.html
To są uniwersalne układy wydechowe, pasują do wszystkich T.S.-ów. Ale możliwe, że jego średnica jest mniejsza niż w oryginale. Może to nieco "zamulić" auto. Co prawda ja mam boxera, ale też swego czasu wymieniłem wydech na taki uniwersalny zamiennik. Okazało się że średnica rur wynosi 50mm (zewnętrzna), gdzie w oryginale miałem chyba 64mm.
Prosta sprawa. Sam wymieniałem. Kupujesz nowy wydech (pakiet 3tłumików) jest to całość. Ja dałem 200zł. do tego farba odporna na 650*C zawsze to jakaś warstwa ochronna przed rdzą. +uszczelka katalizatora 15zł i nie wiem jak u Ciebie może też gumy mocujące i masz nowy wygar od samego kata aż do końca. Może jeszcze fajna końcówka tłumika i bd git
(PS najgorzej jest przeciągnąć tłumik przez linke od ręcznego milimetry)
Gdzie można w Polsce kupić oryginalny kompletny układ wydechowy do 145 1.6 boxer? Jaka jest jego orientacyjna cena?
Moj obecnie ma kilka dziurek za końcowa puchą, a środkowy raz już spawany był. Trzeba wymienić, planuję wrzucić oryginalny bez kata, obciąć końcówke i wspawać obecną...chociaż jestem otwarty na jakieś alternatywne rozwiazania![]()
Jakoś nie satysfakcjonują mnie te zamienniki, nie ma dostępu do czegoś lepszego? W Aso pewnie zabiją mnie ceną, ale z ciekawości zapytam![]()
Jest jeszcze jakaś druga prawdopodobna opcja, pracuję w fabryce produkującej układy wydechowe do samochodów i motorów i może udało by mi się cos z nimi załatwic. Tylko musiałbym mieć szczegółową dokumentacje techniczną układu. Średnica, grubość ścianki, rodzaj materiału, poszczególne długości rur, kąty gięć, obroty, średnica oraz długośc kalibracji, czy są szlice, dimple itd. W giętych rurach bez obrotu przydaje sie także rysuek w skali 1:1, są gdzieś dostępne takie informacje lub ktokolwiek wie?