Posiada któryś z kolegów ten wynalazek w swoim zawieszeniu?
Jeśli tak - proszę o opinie.
Posiada któryś z kolegów ten wynalazek w swoim zawieszeniu?
Jeśli tak - proszę o opinie.
Nie posiadam, ale już troszkę o tym słyszałem. Generalnie poprawiają się właściwości jezdne samochodu, ale różnice między serią można podobno wyczuc tylko na torze lub podczas bardzo agresywnej jazdy. Druga sprawa to trwałośc takich elementów, niestety na ten temat nie mogę się wypowiedziec, ale na pw wyślę Ci adres emaila do osoby, która coś takiego posiada w Alfe 146.
Tutaj możesz zakupic moim zdaniem rozsądną alternatywę dla Powerflexa:
http://www.carhard.pl
Pozdrawiam :wink:
edit.
Opinie o Powerflexie:
LINK_1
LINK_2
LINK_3
LINK_4
Ogólnie poliuretan jest bardziej wytrzymały niż guma; ma wiekszą odporność mechaniczną (więc chyba lepiej na nasze drogi), odporny jest na oleje, sól, i nie ulega lasowaniu tak jak guma, poza tym w większości wypadków są sztywniejsze niż seryjne gumowe elementy zawieszenia. Niejednokrotnie zestawy powerflexa czy innych firm bywają owiele tańsze niż oryginalne części, ja na przykład do swojej będę zamawiał kompletny zestaw poli, (ok. 1000PLN z przesyłką ze Stanów) wyjdzie taniej niż oryginalne "nowe" częsci wyprodukowane 20 lat temu. Jak masz kasę to bierz.
1984 GTV6 3.2 24V
nie denerwuj nawet cały tył zrobiony za 2000 pln'ów wraz z amorami i łożyskami jestem ciekaw ile wyjdzie taki zestawik bo jednak najgorzej jest z gumkami gdyby gumki były lepsze to koszt by był tylko amorów
Dzięki Piotrek za Twoje linki. Bardzo mi pomogły w ocenie tych elementów zawiechy
Masz ode mnie punkcik za pomoc
Nie ma sprawy :wink:Napisał selespeed1
Możesz przeszukac forum streetracing.pl coś by się jeszcze pewnie znalazło, jeśli chodzi o zawieszenie, hamulce i opony to jest tam naprawdę multum informacji. Sam bardzo często przeglądam podforum: Jazda po zakrętach :wink:
1400 PLN'ów tył do innych modeli napewno taniej, biorąc pod uwage że starcza na dłużej i spokój z stukami i pukami to się opłaca