To co piszecie jest przerażające, jak na auto warte 200 tys złotych.
To co piszecie jest przerażające, jak na auto warte 200 tys złotych.
Co istotne podawajmy wersję Giulii i miesiąc i rok produkcji. To wiele wyjaśni i pogrupuje. Moja Q jest z 06.2017 produkcja.
A propos p5 [MENTION=75497]osy4[/MENTION] - myślałem, że to problem z układem kierowniczym, ale to te run-flaty, przy manewrach a szczególnie na mokrym. One po prostu przeskakują i powiedzieli mi i w Alfie i w BMW, że tak jest na RF. Ale serio aż tak? Nigdy nie miałem RF i nie wiem czy to naturalne zachowanie.
Inna kwestia, to domykanie drzwi - w Accordzie muśnięcie pozwala, żeby je zamknąć, w Giulii muszę naprawdę mocno klapnąć, żeby się zamknęły - ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia.
Nie wiem czy masz ROF. Jakie opony siedzą u ciebie ? U mnie Pirelli Corsa i to nie są ROF. W BMW X mam ROF i to dopiero jest waga . Tu w Giulii a w szczególności w Q jest walka o każdy kilogram . Ten efekt przy skręcaniu to jakiś kąt wyprzedzenia, i tak ma być. Tak samo jest w subaru i nie jest to wada tylko zaleta bo dobrze się prowadzi .
Co do drzwi zauważyłem że działają na innej zasadzie niż u innych producentów. Mają ogranicznik ale nie ma skokowego otwierania drzwi dlatego kilka razy o tym zapomniałem i jak otwierałem drzwi to poleciały. Musiałem łapać je. Teraz uważam. Ale drzwi chodzą lekko. Może regulacja . ASO
Byłem święcie przekonany, że mam run flaty i że to one jaki efekt dają.
Czytam Wasze posty i myślę, że po 3 miesiącach użytkowania i przejechanych ponad 4 tys. km. mogę dorzucić swoją opinię o występowaniu lub nie jakiś "dolegliwości" w moim egzemplarzu. W ubiegłym tygodniu wymieniłem dodatkowo olej oraz przeszedłem kampanię aktualizacyjną 6118. Mapy do 971.7832, MV-002.009.043, TV-002.009.043, instrukcja UM-002.008.021.
2. Nigdy nie doświadczyłem check engine czy błędu start/stop. Dwukrotnie jednak dowiedziałem się po otwarciu samochodu, że była jakaś próba otwarcia samochodu czy coś w tym stylu. Nie pamiętam już dokładnej treści komunikatu. Zdarzyło mi się to dwa miesiące temu i miesiąc temu. Zobaczymy czy aktualizacja będzie miała na to jakiś wpływ. Póki co komunikat nie pojawił się.
4. Coś w tym jest. Mam podobne odczucie. Czasem otwieram samochód z pilota, wciskam 2x przycisk do otwierania bagażnika i nic się nie dzieje.
5. Mój alarm nigdy nie wył.
8. Nie odczuwam żadnego dyskomfortu w związku z tym systemem. Zupełnie nie mam uwag. Jeżdżę z czułością ustawioną na średnio.
To pewnie kwestia przyzwyczajenia. U mnie zamykają się normalnie, ale moje normalnie to może być Twoje mocniej
Ostatnio edytowane przez Toma ; 20-09-2017 o 18:49
Z tej waszej listy to w sumie dotarło do mnie jedynie ze rzeczywiście na zimnym silniku coś brzęczy ....to rozrząd? ...da radę to operować?
Ze spalaniem mogło być lepiej ....ale tłumacze sobie ze 280km musi pic
To brzęczenie to jakaś wada rozrządu dwulitrowych benzyniakow? Proponuje zgłosić pojedynczo do FCA
Nie dosyć ze brzęczy to wyczuwalne jest wypadanie zapłonu ( delikatne przerwy, szarpnięcia) w tym samym momencie gdy słychać rozrząd. Mi to wygląda na wadę napinacza ( luzuje się, wypuszcza olej) dopiero po zwiększeniu obrotów napinacz wypełnia się olejem, rozrząd łapie synchronizacje i jest spokój.
teraz wytłumacz to naszym "orłom" z ASO )