No jak średnio podobny? Nie widzisz korelacji? Walnięte kable...
No jak średnio podobny? Nie widzisz korelacji? Walnięte kable...
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
Kolejna korelacja - tu i tu samochodem z tematu jest Alfa
Dobrze, upewnię się co do tych kabli, ale to musiałby być duży zbieg okoliczności
Kolego... skoro podmieniłeś na używkę i dalej jest to samo to albo masz pecha i masz dwie tak samo uszkodzone klapy gaszące... albo jednak wina tkwi w kablach/wtyczkach. Chyba innej przyczyny być nie może.
Na pewno większe prawdopodobieństwo niż w przypadku połączenia z czujnikiem klimy
Ale... jest jeszcze 3 opcja: może kod jest źle odczytany? Może wcale nie chodzi o klapę gaszącą? (bardzo wątpię ale upewnij się, że te kody dla AR159 znaczą właśnie to). Jakim programem odczytywałeś błędy?
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
Nie wiem jaki ma program.
Dzisiaj nowy objaw w temacie. Brak mocy do 2500-3000 obrotow. Pozniej zalacza się turbo i moc ciagnie normalnie.
Czy to egr?
EGR by chyba od samego dołu słabo ciągnął, a od 2000 (lub trochę więcej) byłoby dobrze. Aczkolwiek zaślepkę warto założyć i sprawdzić, bo to 5 minut roboty.
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
No właśnie napisalem ze do 2500 brak mocy wiec to chyba to. Sprawdze.
Ah... przeczytałem OD
No to tak- EGR. Moze klapa wariuje przez EGR... te dwa elementy ze soba wspolpracuja.
Ostatnio edytowane przez AirAjti ; 26-03-2015 o 11:31
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
Prawdopodobnie to przepływomierz. Po odłączeniu hula jak F1.
Ciekawe tylko czy po naprawie zniknie check engine (i hope so).
czy problem z przepływomierzem może powodować lekkie kopcenie z rury na siwo?
Ostatnio edytowane przez michaaaal6 ; 30-03-2015 o 14:08
Jak jest zła mieszanka to dymi na czarno.
Jak olej bierze, to na siwo/niebiesko.
Jak na biało- płyn chłodzniczy.
To tak w skrócie.
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
Odłączenie przepływomierza zamyka EGR.
Więc na dwoje babka wróżyła
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline